کد خبر: ارائه-خدمات-غیرحضوری-به-مالکان-مسکن-مه
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگبری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود.

او اظهار داشت: با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق  سامانه هوشمند به آدرس  https://emehr.ntdc.ir قابل درسترسی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در ادامه افزود: این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد.

مقاتلی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha