کد خبر: ارائه-خدمات-توانبخشی-هلال-احمر-به-۶۲۸-ب
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۴۲
ارائه خدمات توانبخشی هلال احمر به ۶۲۸ بیمار در خراسان جنوبی‌

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ دکتر مجید رضا لطیفی در جمع خبرنگاران بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در راستای مواد دو و سه قانون اساسنامه خود یعنی تسکین آلام‌بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در این عرصه حضور پیدا کرده و خدمات درمانی و توانبخشی ارائه می‌ دهد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری بیان کرد: طی این مدت ۶۲۸ بیمار از بخش های گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی و کاردرمانی بهره مند شده اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۳۳۵ نفر از خدمات فیزیوتراپی استفاده کرده اند، گفت: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال‌احمر طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه عمده خدمات در بخش فیزیوتراپی انجام شده است اظهار کرد: در این بخش از تجهیزات مدرن و بعضاََ منحصر به فرد از جمله دستگاه شاک ویوتراپی، تخت کشش، CPM، لیزر پرتوان، دستگاه های الکتروتراپی دو کاناله و چند کاناله و دستگاه اولتراسوند برخوردار می باشیم.

دکتر لطیفی از ارائه خدمات ارتوپدی فنی به ۶۷ بیمار خبر داد و گفت: واحد ارتوپدی فنی مرکز به تجهیزات ساخت پروتز (اندام های مصنوعی)، انواع اسپیلنت و بریس های اندام های فوقانی، تحتانی، ستون فقرات و کفش طبی مجهز است.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ مراجعه کننده هم در بخش کاردرمانی خدمات گرفته اند، گفت: بخش کار درمانی هلال احمر با  تجهیز امکانات اولیه کاردرمانی در سال 1389 کار خود را در دو بخش مجزای کار درمانی جسمی و ذهنی آغاز کرد.

دکتر لطیفی با بیان اینکه ۱۱۵ بیمار هم در شش ماهه نخست سال جاری از خدمات گفتار درمانی هلال احمر بهره مند شدند، افزود: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha