کد خبر: ارائه-خدمات-بهداشتی-به-بیش-از-29-هزار-عزا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴
ارائه خدمات بهداشتی به بیش از 29 هزار عزادار در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب گرو‌ه‌های 5 نفره با هماهنگی مسئولان هیات‌های مذهبی به 29 هزار و 890 نفر از عزاداران حسینی خدمات ارائه دادند.

معبودی افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور در 49 هیات بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا نظارت کرده اند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها در راستای اجرای طرح نذر سلامت با عنوان خادمان حسینی هلال انجام می‌شود، تصریح کرد: این خدمات توسط 78 تیم متشکل از 194 نفر از اعضا با به‌کارگیری و استقرار 26 دستگاه خودروی امدادی در 10 شعبه استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت در روز تاسوعا و عاشورا 10 هزار و 170 عدد ماسک میان عزاداران حسینی توزیع کرده است، ادامه داد: برای 29 هزار و 890 نفر هم 79 لیتر محلول ضدعفونی کننده به صورت دستی و تونل مه پاش استفاده کرده اند.

معبودی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر استان با حضور در هیات ها به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت و غیره می پردازند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک، لوازم بهداشتی و تهیه اقلام مورد نیاز شعب از این طریق، استفاده از پتانسیل های رسانه های استانی جهت آگاه سازی و استفاده از ظرفیت های مجازی در انتشار نکات بهداشتی از جمله برنامه های ما در این طرح است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha