کد خبر: ارائه-خدمات-بستری-به-بیماران-کرونایی-ا
۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سید محمد حسین بحرینی در ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا  با راه اندازی کارگروه های مختلف از نظرات متخصصان و صاحب نظران در مدیریت و کنترل کرونا استفاده می شود خاطر نشان کرد: رمز مهم در موفقیت در کنترل و مدیریت کرونا همدلی و وفاق در میان تمامی گروه هاست که این امر در تمامی حوزه های دانشگاه وجود دارد.

وی  بهترین راهکار در روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی را اختصاص مراکز خاص در این زمینه عنوان کرد وگفت: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ردیف دانشگاه های پیشرو به شمار می رود و مدیریت مناسبی که در این زمینه صورت گرفت روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی , غیر کرونایی به شکل مطلوبی در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه  بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی به عنوان بهترین و بزرگترین مرکز درمانی این دانشگاه به بیماران کرونایی اختصاص یافته است تصریح کرد: ارائه خدمات متمرکز به بیماران کرونایی در حال حاضر به عنوان یک روش استاندارد و علمی در دنیا شناخته شده است.

راه اندازی سامانه ۱۹۱ روند مراجعه سرپایی شهروندان به مراکز درمانی را کاهش می دهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  نیز در این نشست با اشاره به باز راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۹۱ در دانشگاه اظهار کرد: برخی از شهروندان تنها برای دریافت پاسخ چند سوال به مراکز بهداشتی و یا درمانی مراجعه می کنند که با راه اندازی این سامانه از حضور این افراد جلوگیری می شود.

دکتر حمید رضا رحیمی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش اطلاع رسانی به شهروندان، از ظرفیت های صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، شهرداری و زیر مجموعه های آن استفاده می شود و در این راستا اطلاع رسانی محیطی الکترونیکی در شهر مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha