کد خبر: ارائه-خدمات-بانک-امانات-پزشکی-به-۱۳۵-مر
۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی، احمد بخشی صبح یکشنبه در بازدید از بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان بیرجند با اشاره به فعالیت 14 بانک امانات در استان بیان کرد: این بانک ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط بانک ها به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: تنها طی ماه گذشته ۱۳۵ نفر از خدمات بانک های امانات پزشکی بهره مند شده اند.

بخشی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به ایجاد کمپین " دست یار" بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در دی ماه در قالب این کمپین توسط خیرانی در بیرجند، قاین، طبس و سرایان، چهار کپسول اکسیژن و مانومتر و سه عدد ویلچر به بانک های امانات پزشکی اهدا شده است.

بخشی بیان کرد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

 وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha