کد خبر: ارائه-تسهیلات-حمایتی-به-زوجین-جوان-ناب
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر نیره خادم با اشاره به اینکه بیمارانی که نیازمند جنین اهدایی، تخمک اهدایی و یا رحم میزبان هستند و یا فرد داروهای بسیاری برای درمان نیاز دارد شامل دریافت این تسهیلات می شوند، عنوان کرد: بیماران پس از بررسی های لازم نامه را برای معرفی به معاونت درمان دانشگاه دریافت می کنند و از آنجا به بانک معرفی می شوند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بیماران هر منطقه باید معرفی نامه خود را از دانشگاه محل سکونت خود دریافت کنند، بیان کرد: این وام به مبلغ 15 میلیون تومان و به صورت قرض الحسنه به زوجین نابارور ارایه می شود.

دکتر خادم با اشاره به اینکه علاوه براین عمل تخمک کشی، ای یو ای  با نود درصد تخفیف به زوجین ارائه می شود ، گفت: تنها ده درصد هزینه ها را زوجین تقبل می کنند و مابقی هزینه ها بر عهده بیمه و تخفیفات دولتی است.

وی با بیان اینکه انتقال جنین شامل این تخفیف نمی شود اما اگر بیمار 4 دوره جنین فریز داشته باشد مجدد می تواند از تخفیفات این حوزه بهره مند شود، گفت: خانم های پایین تر از 43 سال، خانواده های دارای یک فرزند، تابعیت یکی از زوجین به جمهوری اسلامی از جمله شروط لازم برای دریافت این خدمات است.

دکتر خادم اظهار کرد: ایین نامه ابلاغی تخفیفات و وام به همه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در دی ماه ابلاغ شده تا زوجین جوان بتوانند آرزوی فرزند دار شدن خود را تحقق بخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha