کد خبر: ارائه-آموزش-های-همگانی-هلال-احمر-به-۵۶۹
۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸
ارائه آموزش های همگانی هلال احمر به ۵۶۹ هزار نفر در خراسان جنوبی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ مسلم حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارائه آموزش های امدادی به اقشار مختلف جامعه بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۵۶۹ هزار  نفر آموزش های همگانی هلال احمر را فرا گرفته اند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام های آموزشی و حساس سازی جامعه از جمله محور های ارائه شده در آموزش های همگانی بوده است.

حسینی برگزاری ۵۳ دوره آموزش های کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی را از دیگر اقدامات سال جاری دانست و گفت: این دوره ها برای ۸۰۱ نفر از شرکت کنندگان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات در راستای تربیت تیم های تخصصی و پوشش پایگاه های امداد و نجات برای ۵۳ نفر از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برگزاری ۶۲ دوره آموزش همگانی خانه های هلال برای ۶۷۶ شرکت کننده، برگزاری دوره تربیت مربی پایه داوطلبی برای ۵۶ نفر و ارائه آموزش های مرتبط با کرونا را از دیگر برنامه های اجرا شده در سال جاری دانست.

حسینی با بیان اینکه 22 عنوان پوستر آموزشی با موضوعات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تهیه شده و در نقاط مختلف نصب شده است، افزود: همچنین هفت کلیپ و موشن گرافی مبارزه با این ویروس تهیه و از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره ضمن خدمت الکترونیکی آشنایی با کرونا، پیشگیری، پاسخ و بازیابی برای 150 نفر از پرسنل جمعیت استان و آموزش نحوه کار با تب سنج ویژه تیم غربالگری مستقر در ورودی شعب جهت شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا از دیگر اقدامات سال جاری بوده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری دوره ضمن خدمت کرونا، احتیاطات و پیشگیری های اولیه ویژه پزشکان و مراقبین سلامت برای 140 نفر از همکاران جمعیت استان برگزار شده است.

حسینی برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش های پیشگیری، دانستنی های ضروری مقابله با ویروس کرونا برای هزار و ۱۹۵ نفر از کارکنان، داوطلبان و مربیان جمعیت، طراحی اینفوگراف اقدامات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در ایام محرم و آموزش ۱۲ هزار نفر از عزاداران حسینی در راستای آشنایی با ویروس کرونا را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

وی از برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان کرونا ویروس خبر داد و افزود: این مسابقه با رقابت سه هزار شرکت کننده برگزار و به هشت نفر برتر جوایزی اهدا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha