کد خبر: ارائه-آموزش‌های-همگانی-امدادی-از-طریق
۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
ارائه آموزش‌های همگانی امدادی از طریق شبکه‌های اجتماعی هلال احمر

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر خسرو رحمانی با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با آموزش همگانی مخاطرات و کمک‌های اولیه به صورت حضوری، نیمه حضوری و... گفت: شرط رفتار صحیح و یادگیری آموزش‌ها هنگام بروز حوادث، تکرار و تمرین است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال ‌احمر با اشاره به وظیفه جمعیت در موضوع آموزش همگانی در سوانح و حوادث و بلایا تاکید کرد: اولین مدرسه تابستانی هلال احمر با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "خانواده آماده در مخاطرات" از ابتدای مردادماه آغاز به کار می کند و فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در 44 سرفصل آموزشی از جمله ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، غش، صرع، مسمومیت‌ها، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله و ... بصورت روزانه در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به آدرس Iranian_Rcs و شبکه آپارات نیز به آدرس Iranian_rcs ارائه خواهد شد.

به گفته معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال ‌احمر در پایان آموزش‌ها با برگزاری امتحان مجازی، به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد و تمامی افراد بالای 12 سال می توانند در این دوره شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha