کد خبر: اختصاص-26-دستگاه-آمبولانس-پیشرفته-به-یگا
۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱
اختصاص 26 دستگاه آمبولانس پیشرفته به یگان های مرزی ناجا

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد علی گودرزی" در آیین الحاق آمبولانس‌های جدید به یگان های مرزی کشور، گفت: با توجه به استقرار شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در یگان های مرزی، ضروری است که بهداری در رزم در یگان های مرزی تقویت شود.

وی با اشاره به گستره مرزهای ایران اسلامی و مزیت تجهیز یگان های مرزی به آمبولانس، افزود: پزشکان و پرستاران مرزبانی در صورت مصدومیت احتمالی مرزبانان در مناطق مرزی و صعب العبور، با حضور به موقع و اقدامات اولیه درمانی به همرزمانشان امداد رسانی می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اختصاص آمبولانس های مجهز به امکانات پزشکی در یگان های مرزی، تصریح کرد: در سال گذشته و نیمه اول سال جاری با همکاری معاونت آماد و پشتیبانی و معاونت بهداشت و درمان ناجا، 56 دستگاه آمبولانس ویژه مناطق عملیاتی در اختیار فرماندهی مرزبانی برای استفاده عملیاتی قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اختصاص آمبولانس های تجهیز شده پزشکی در مناطق مرزی را یکی از مولفه های مهم در حوادث احتمالی و اتفاقات مرزی دانست و بیان داشت: با اختصاص این آمبولانس ها،  همرزمانم در مناطق عملیاتی، کوهستانی و صعب العبور در صورت نیاز می توانند از امکانات و تجهیزات پزشکی فراهم شده استفاده کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه از زحمات کلیه سفیدپوشان عرصه سلامت که همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی در تأمین امنیت سلامت مرزبانان تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ با همکاری معاونت آماد و پشتیبانی ناجا و معاونت بهداشت و درمان ناجا در سال جاری 26 دستگاه آمبولانس به فرماندهی مرزبانی ناجا اختصاص داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha