کد خبر: اختصاص-100-تخت-بستری-به-بیماران-مبتلا-به-ک
۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر موسوی در رابطه با آخرین اقدامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد در خصوص برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی، خاطر نشان کرد: در جهت پیش بینی شیوع گسترده پاندمی کرونا و راه اندازی بیمارستان جدید، بیماران کرونایی از غیر کرونایی جداسازی گردید و به همین منظور یکی از ساختمانهای بیمارستان قدیم که در طرح توسعه سلامت ، بازسازی وتجهیز شده است ،، به بیماران کرونایی اختصاص داده شد .

وی تصریح کرد: در سایت کرونا پزشکان عضو هیات علمی بعنوان مدیر سایت سانترال کرونا جهت پیگیری روزانه مشکلات بیماران حضور دارند و همچنین ویزیت این بیماران در گروه های متخصصین داخلی و عفونی و طب اورژانس تقسیم کار شده است .

رییس مرکز آموزشی ،پژوهشی ودرمانی شهید هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: در راستای تامین نیروی انسانی این بخش ها از پرستاران وکمک بهیاران با تجربه استفاده شده است تا ارائه خدمات مطلوب تر انجام پذیرد.

دکتر موسوی اظهار کرد: با حمایت وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه ، دستگاه های اکسیژن ساز بازسازی و در جهت تامین نیاز اکسیژن کافی بیماران از دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان جدید نیز برای این منظور استفاده می شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha