کد خبر: اختصاص-۱۰-هزار-میلیارد-تومان-جهت-اجرا
۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
اختصاص  ۱۰ هزار میلیارد تومان  جهت  اجرای  طرح های  گردشگری نور

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان افزود: با توجه به نگاه حمایتی و توسعه ای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف از جمله رونق گردشگری و اشتغال شاهد اجرای ۱۸ پروژه گردشگری نظیر ساخت هتل،‌ هتل آپارتمان، مجتمع های تفریحی و گردشگری توسط بخش خصوصی در این شهرستان هستیم.

وی گفت: از این تعداد ۶ پروژه با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت ،چهار پروژه بین ۴۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت و هشت پروژه نیز بین پنج تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دردست ساخت است.

حسین زادگان تصریح کرد: با بهره برداری از این ۱۸ پروژه گردشگری پیش‌بینی می‌شود برای ۲ هزار و ۸۹۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مجتمع گردشگری "دشت‌نور" گفت: این مجتمع یکی ازبزرگترین طرح های گردشگری این شهرستان است که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتاری با اعتبار بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

استاندار مازندران ادامه داد: این مجتمع دارای سه هتل آپارتمان هفت طبقه‌ای با زیربنای ۲ هزار متر مربع ، هتل بیمارستان با ۱۹۴ ویلا از یک تا سه طبقه، تالار رستوران با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و مجتمع تجاری به مساحت ۲۴ هزار متر مربع ، زمین مینی‌گلف، دریاچه مصنوعی چهارهکتاری، مجموعه بازی وسرگرمی، مجموعه اسب سواری با ظرفیت یکهزار و ۳۰۰ تخت در کنار جنگل نور در حال احداث است.

حسین زادگان همچنین به مجموعه تفریحی و گردشگری درجه یک "بهدشت" چمستان اشاره کرد و اظهار داشت: این مجموعه در زمین به مساحت ۴۰۰ هکتار و با اعتبار سه‌هزار و ۴۸۰ میلیارد تومانی و در مجموع با زیربنای بیش از یک‌میلیون متر مربع دارای مرکز خرید، هتل، مجموعه ویلاها ، پارک آبی، مجموعه اسب سواری و ورزش های آبی پنج درصد پشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از ۱۸ پروژه در دست ساخت در شهرستان نور ظرفیت تخت با افزایش ۱۶۶ درصدی از سه هزار تخت به حدود پنج هزار تخت افزایش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha