کد خبر: احیاء-امید-در-گله‌دار-و-اسیر-با-اختصاص
۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، سیدموسی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از برگزاری چندین نشست با دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر جان‌بابایی معاون درمان و دکتر تقوی‌نژاد معاون پشتیبانی وزیر و همچنین همراهی قابل تقدیر رئیس و مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مبلغ اختصاص یافته است که امیدواریم با استفاده از آن و کمک خیرین، شاهد تکمیل این پروژه پس از گذشت ۱۴ سال باشیم.

رئیس سابق مجمع نمایندگان فارس با اشاره به عمق محرومیت این منطقه افزود: با توجه به جمعیت قریب به ۴۵ هزار نفری بخش‌های گله‌دار و اسیر، راه‌اندازی بیمارستان پس از گذشت ۱۴ سال یکی از مهمترین مطالبات مردم محروم این منطقه است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجالس نهم و یازدهم خاطرنشان کرد: پیش از این طی تفاهم‌نامه‌ای در سال ۸۶، خیرین متعهد شده بودند درصورت صدور مجوز ساخت بیمارستان توسط وزارت بهداشت، این ساختمان را احداث کرده و حتی خرید تجهیزات و تأمین نیروی انسانی را نیز برعهده گرفته بودند ، اما بدلیل مشکلات مالی و شرایط اقتصادی، پروژه به‌ کندی پیش رفته و نیمه‌تمام باقی ماند و وزارت بهداشت هم بدلیل تعهد قبلی خیرین حاضر به مساعدت در تکمیل این پروژه نبود.

وی افزود: پس از برگزاری چندین جلسه و پیگیری مستمر، درنهایت دولت پذیرفت این اعتبار را برای نخستین‌بار پس از ۱۴ سال اختصاص دهد و خوشبختانه این مسیر گشایش یافت. اکنون انتظار می‌رود علاوه بر تکمیل، در مرحله تجهیز و تأمین نیروی انسانی نیز شاهد مساعدت وزارت بهداشت باشیم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha