کد خبر: احمدی-کرونا-فصل-جدیدی-در-حیات-ورزش‌ها
۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
احمدی: کرونا فصل جدیدی در حیات ورزش‌های همگانی است
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی عبدالحمید احمدی با تبریک اعیاد قربان و غدیر از اقدام فدراسیون همگانی برای راه اندازی پویش «آماده باش» تقدیر کرد و گفت: توقف ورزش قهرمانی به معنای توقف ورزش نیست، بلکه شکوفایی ورزش همگانی در سراسر کشور است.
وی تاکید کرد: بحران کرونا شرایط جدیدی را به سراسر جهان تحمیل کرد و پاندمی منجر به وضع محدودیت هایی شد که از ابتدا فعالیت بدنی را نشانه رفت و در اولین گام، ورزش قهرمانی متوقف کرد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی افزود: توقف ورزش قهرمانی به منزله توقف ورزش همگانی نیست، بلکه فصل جدیدی برای حیات ورزش همگانی در سراسر کشور است، این هم فرصتی است که در اختیار فدراسیون ورزشهای همگانی و سایر فدراسیون های ورزشی قرار گرفته است.
وی گفت:‌ اگر تاکنون ورزش های همگانی در حاشیه ورزش قهرمانی قرار گرفته است، حال فرصت بسیار مناسبی است تا ورزش همگانی بر ورزش قهرمانی پیشی بگیرد.
احمدی خاطر نشان کرد:‌ در باب فواید ورزش پژوهش های بسیاری انجام شده است اما نسبت بین کرونا و فعالیت بدنی امری است که باید بدان توجه ویژه داشت، ورزش و فعالیت بدنی تاثیر قابل توجهی در افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس کوید_ ۱۹ و پیشگیری از ابتلاء به آن دارد.
احمدی ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در توسعه ورزش همگانی خاطر نشان کرد:‌ صدا و سیما می تواند کمک بزرگی به مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت های ورزش همگانی و ورزش سلامت محور داشته باشد، با مشارکت فعال صدا و سیما می توان جمعیت قابل توجهی از مردم را به انجام حرکات ورزشی ورزش همگانی دعوت نمود.
پویش «آماده باش» از روز دوشنبه صبح با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، رضا شجیع، محسن باقریان و آذین ساکی با همت فدراسیون ورزش های همگانی رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha