کد خبر: احمدی-نتیجه-برنامه-ریزی-های-فدراسیون-ت
۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۷
احمدی : نتیجه برنامه ریزی های فدراسیون تنیس،توسعه همگانی و گسترش قهرمانی این رشته است
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس بعد از ظهردوشنبه کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تنیس با داود عزیزی رئیس و فرزین ضیا آذری دبیر این فدراسیون دیدار و گفت‎وگو کرد.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار از «داود عزیزی» رییس فدراسیون تنیس به عنوان مدیری توانمند در پست های مختلف از جمله مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان نام برد و اظهار داشت : یکی از شاخصه های مدیریتی رییس جدید فدراسیون تنیس توجه به برنامه ریزی و انظباط اداری و کاری است که با تکیه بر همین ویژگیهای مثبت می توان نسبت به آینده این رشته مهیج امیدوار بود .
«کاوه احمدی» تیم کاری در فدراسیون تنیس را نیز توانمند ارزیابی کرد و توضیح داد : رشته تنیس از جمله ورزش های جذاب در دنیا محسوب می شود که در ایران نیز جامعه مخاطب خاص خود را دارد و دوره های متفاوتی را در عرصه قهرمانی پشت سرگذاشته است و اکنون تجربه مدیریتی رییس جدید فدراسیون و همکارانش می تواند زمینه توسعه ، پیشرفت و ترویج این رشته را فراهم کند و با برنامه های خوبی که آغاز شده است ،امیدواریم بعد از سپری شدن دوران کرونا ، نتیجه برنامه ریزی ها را در توسعه همگانی و گسترش قهرمانی تنیس مشاهده کنیم .
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، شفافیت در عملکرد فدراسیون های ورزشی را بدلیل گستردگی جامعه مخاطب ورزش ایران مهم بر شمرد و توضیح داد : دانستن از شرایط هر ورزش حق مردم است و فدراسیون ها موظفند آخرین اخبار و اطلاعات رشته متبوع خود را در راستای شفافیت منعکس کنند .
«کاوه احمدی» اطلاع رسانی رویدادهای مختلف فدراسیون تنیس در رسانه ملی و رسانه های نوشتاری ، خبرگزاری و فضای مجازی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : آنچه مسلم است فدراسیون تنیس با توجه به آغاز حرکت هدفمند ، همچنان باید در نزد افکار عمومی ، با اطلاع رسانی مستمر از رویدادهای این رشته ورزشی به تحقق اهداف آن کمک کند .
داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این دیدار توجه ویژه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان را به روابط عمومی های مجموعه ورزش کشور ستایش کرد و با اشاره به درایت «کاوه احمدی» ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی های این اداره کل در زمینه رشد و پیشرفت اطلاع رسانی ورزش کشور در نهایت منجر به علاقمندی بیشتر مردم برای رو آوردن به ورزش در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه شود .
در این دیدار ؛ محمد کفاش یعقوبی کارشناس روابط عمومی فدراسیون ها و اکرم شعبانی سردبیر پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha