کد خبر: احمدوند-تنیس-ایران-در-حالت-عادی-عقب-است
۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
احمدوند: تنیس ایران در حالت عادی عقب است و اجازه ندهیم عقب‌تر برود

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) سعید احمدوند ، در مورد وضعیت تنیس ایران اظهار داشت: از وضعیت تنیس اطلاعی ندارم. یک بار فقط برای مجمع فدراسیون آمده بودم و در این سه ماه اخیر باشگاه انقلاب هم نرفتم و جلسه‌ای هم نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا کسی تماسی با شما گرفته است یا خیر، عنوان کرد: اصلا کسی با من تماس نگرفته و کاری نداشته است و من هم کاری با آنها ندارم.

سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به عجایب تنیس ایران گفت: هیچ دوره‌ای مربیگری درجه دو و سه برگزار نمی‌شود و به یکباره درجه یک برگزار می‌کنند. از 12 نفر حاضر در کلاس درجه یک 10 نفر در سطح بازی رد می‌شوند. نمی‌دانیم اصلا ملاک دعوت از مربیان برای کلاس درجه یک چیست. انوشا شاه‌قلی با 90 بازی ملی و اشکان شکوفی به کلاس مربیگری سطح دو هم دعوت نمی‌شود که هیچ پیش نیازی هم ندارد، اما چون هدف خدمت کردن به تنیس نیست، کسانی را دعوت می‌کنند که خودشان دوست دارند.

احمدوند افزود: برخی دوستان با هر کسی که به فدراسیون می‌آید کار می‌کنند و نمی‌دانیم از کجا حمایت می‌شوند و در هر دوره قدت‌شان بیشتر هم می‌شود. اگر هدف‌تان خدمت است به کسانی خدمت کنید که سال‌ها برای تنیس ایران زحمت کشیدند.

وی در پاسخ به این سوال که مگر می‌شود فدراسیون تیم ملی را فراموش کند و ارتباطی با سرمربی‌اش نداشته باشد، گفت: حتما یکسری برنامه‌ها برای خودشان دارند که سراغی از ما نمی‌گیرند البته تا رئیس جدید نیاید، هر تصمیمی بگیرند مقطعی است. همین اتفاقات می‌افتد که مربی خارجی یکی از باشگاه‌ها بدون هیچ مدرکی می‌آید و مربی زیر 14 سال می‌شود. متاسفانه آنها حمایت می‌شوند و بچه‌های خودمان بیرون می‌مانند.

سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به اینکه کلاس داوری را کمیته آموزش و مربیان برگزار می‌کند، گفت: نمی‌دانیم این چه سیستمی است. مگر داوران کمیته ندارند که یک کمیته دیگر باید کلاس‌های آنها را برگزار کند. شما اگر بیل زن هستید باغچه خود را بیل بزنید. این کلاس‌ها بیشتر به این منظور برگزار شده که دوستان عکس یادگاری بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت تنیس ایران هرچه زودتر باید مشخص شود و رئیس جدید انتخاب شود، گفت: تنیس ایران در حالت عادی عقب است و با شرایطی که به وجود آمده اجازه ندهیم عقب‌تر بماند و فرصت‌ها را به این شکل از دست می‌دهیم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha