کد خبر: احضار-آژانس-مالیاتی-نیویورک-برای-بررس
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵
احضار آژانس مالیاتی نیویورک برای بررسی کلاه‌برداری‌های ترامپ!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Reuters، دادستانی منطقه منهتن یک آژانس مالیات بر املاک شهر نیویورک را به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی در مورد شرکت دونالد ترامپ احضار کرده است، این آژانس روز جمعه پیشنهاد دادستان‌ها برای بررسی تلاش‌های رئیس جمهور سابق برای کاهش مالیات املاک و مستغلات تجاری وی برای اثبات شواهد کلاهبرداری را تایید کرد، احضاریه صادره به کمیسیون مالیات شهر نیویورک آخرین نشانه‌ای است که دادستان منطقه منهتن سی ونس جونیور در حال بررسی مقادیری است که ترامپ برای برخی از املاک تجاری در پرونده‌های مالیاتی و اسناد وام تعیین کرده است. همراه با اطلاعاتی که قبلاً از طلبکاران احضار شده است، اسناد آژانس مالیاتی به محققان کمک می‌کند تشخیص دهند که آیا تجارت ترامپ ارزش املاک خود را بیش‌تر کرده است تا شرایط مطلوب وام را تأمین کند در حالی که این ارزش‌ها را برای کاهش اسکناس‌های مالیاتی برای همان املاک کم می‌کند. رئیس کمیسیون مالیات شهر نیویورک، فرانسیس هن، این احضاریه را در پاسخ به رویترز تأیید کرد. این احضاریه به گفته افراد مطلع از عملکرد کمیسیون، احتمالاً آژانس را مجبور می‌کند اظهارات دقیق درآمد و هزینه‌ای را که سازمان ترامپ به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش ارزیابی مالیات برخی از املاک تجاری خود ارائه داده است، ارائه دهد. دارایی‌های ترامپ شامل برج ترامپ و ترامپ پلازا است. آن‌ها افزودند که این پرونده‎ها معمولاً شامل ارزیابی‌های ارسالی توسط این شرکت برای به چالش کشیدن ارزش‌های بازاریابی شده توسط مالکین مالیاتی شهر به املاک ترامپ است. رویترز قبلا گزارش کرده است که احضاریه‌هایی برای حداقل دو طلبکار صادر شده است که به سرمایه گذاری دارایی‌های املاک و مستغلات ترامپ کمک می‌کنند.

دفتر ونس در حال بررسی رفتارهای جنایی گسترده توسط ترامپ است...

دفتر ونس از اظهار نظر در مورد استیضاح کمیسیون مالیات خودداری کرد. دویچه بانک همچنین از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. Ladder Capital به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد. یک نماینده برای ترامپ و یک وکیل سازمان ترامپ نیز به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. بررسی پرونده‌های جنایی ترامپ ونس به طور خاص در مورد تمرکز تحقیقات خود توضیحی نداده اما در پرونده‌های دادگاه اشاره کرده است که دفتر وی در حال بررسی رفتارهای جنایی گسترده و طولانی مدت در سازمان ترامپ، از جمله جعل سوابق احتمالی و همچنین بیمه و کلاهبرداری مالیاتی است. تحقیق ونس تنها تحقیق جنایی شناخته شده در مورد تجارت املاک و مستغلات ترامپ است. دادستان کل ایالت نیویورک، لتیتیا جیمز، تحقیق مدنی جداگانه‌ای را در مورد اینکه آیا شرکت ترامپ برای تأمین وام و به دست آوردن مزایای اقتصادی و مالیاتی، ارزش املاک را به دروغ گزارش کرده است، رهبری می‌کند. کمیسیون مالیات، مجمع شهر نیویورک برای رسیدگی به تجدیدنظر در مورد ارزیابی مالیات است که توسط وزارت دارایی این شهر تنظیم شده است که قبوض و جمع آوری مالیات بر دارایی را مدیریت می‌کند. سخنگوی دفتر شهردار شهر نیویورک گفت که اداره احضار نشده است.

ارزیابی مالیت چگونه انجام می‌شود؟

ارزیابی مالیات براساس ارزش خرید و فروش یک ملک انجام می‌شود، همانطور که توسط وزارت تعیین شده است، بنابراین چالش‌ها مستندات دقیق را برای نشان دادن دقیق نبودن ارزش اختصاص داده شده، از جمله داده‌های درآمد و اشتغال، نیاز دارند. به گفته دانیل هورویتس، وکیل مدافعی که پیشتر پرونده‌های کلاهبرداری مالیاتی و پیچیده را طی بیش از هشت سال در دادستانی دادگستری منهتن تحت پیگرد قانونی قرار داده بود، گفت: اگر تجارت ترامپ در پرونده‌های مالیاتی خود ارزش قابل توجهی پایین‌تر از یک ملک را نسبت به اسنادی که به طلبکاران ارائه کرده، ادعا کند، این اختلاف می‌تواند به حمایت از اتهام کلاهبرداری کمک کند. وی افزود: اگر بین ارزش املاک ادعا شده در پرونده‌های مالیاتی و ارزش‌های ادعا شده در اسناد وام تفاوت اساسی وجود داشته باشد، این کاملاً قانع کننده است.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha