کد خبر: احداث-بیمارستان-شوشتر-سال-آینده-به-اتم
۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که به منظور بازدید و افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی به استان خوزستان سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت خاتم‌‌الانبیاء شوشتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث بهسازی راه‌‌ها و به ویژه بهسازی راه‌‌های روستایی هزینه‌‌های زیادی انجام شده است و با توجه به نیاز استان برنامه داریم تا پایان دولت حداقل ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی را در استان آسفالت کنیم.

وی افزود: اگر شرایط آب و هوایی در استان اجازه دهد و وقفه‌ای در پروژه‌ها به وجود نیاورد، روند احداث پروژه‌‌‌های راه روستایی را پیش خواهیم برد.

اسلامی با اشاره به بازدید از بیمارستان در حال ساخت خاتم الانبیاء شوشتر گفت: از سال گذشته احداث این پروژه به عهده راه و شهرسازی واگذار شده است و اکنون پیمانکار در فعال است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیمانکار این طرح یکی از پیمانکاران بیمارستان‌‌‌‌ساز مشهور و قابل اعتماد است و اگر بتوانیم منابعی را تهیه کنیم که روند ساخت آن بی‌‌‌وقفه انجام شود تا پایان سال آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

محمد اسلامی امروز در سفر خود به خوزستان از بیمازستان در حال ساخت خاتم‌‌الانبیاء شوشتر بازدید کرد. این بیمارستان در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha