کد خبر: اجرا-20-درصدی-پروژه-های-وزارت-ارتباطات-د
۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
اجرا 20 درصدی پروژه های  ارتباطاتی در خراسان رضوی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با اشاره به این که بیش از 20 درصد پروژه های کشوری وزارت ارتباطات در روستاهای استان خراسان رضوی اجرا می شوند، تصریح کرد: تاکنون 358 میلیارد ریال اعتبار با هدف توسعه شبکه ملی اطلاعات در قالب 116 روستای استان تخصیص داده شده است.

دلگیر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه های ارتباطی و نیز سرمایه گذاری های انجام شده توسط اپراتورها در سطح استان خاطر نشان کرد: افتتاح 18 سایت با تکنولوژی 3G و 4G از محل طرح USO و ارتقا  16 سایت 2G به 3G و 4G از محل سرمایه گذاری شرکت ایرانسل از جمله این طرح ها است.

وی در ادامه با تاکید بر الزام قانون برنامه ششم توسعه کشور برای اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات، افزود: تا پایان دولت دوازدهم تمامی موانع موجود مرتفع و زمینه های اتصال تحقق این امر مهم فراهم شود.

دلگیر همچنین با اشاره به این که رتبه استان خراسان رضوی در خصوص شاخص های دسترسی فاوای کشور 12 است، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری همه دستگاه های اجرایی و نیز تکمیل این پروژه ها رتبه این شاخص به شکل قابل توجهی ارتقا یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان به وضعیت پوشش تلفن همراه در سطح شهر مشهد اشاره کرده و افزود: مقرر شد با اجرای سریع طرح ساماندهی دکل های مخابراتی، مشکل پوشش ارتباطی شهر مشهد نیز به شکل قابل توجهی مرتفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha