کد خبر: اجرای-78-کیلومتر-خط-انتقال-آب-در-روستاها
۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا اسدی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: بیش از 78 کیلومتر اجرای خط انتقال و 18 کیلومتر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه‌ روستایی و احداث یک هزار و 300 مترمکعب مخزن ذخیره آب بخشی از این اقدامات عمرانی و زیرساختی در حوزه‌ آب و فاضلاب روستایی است که در این فرصت کوتاه پس از یکپارچه‌سازی محقق شده است.

وی افزود: اجرای 52 کیلومتر خط انتقال و توزیع لوله‌های اقطار 150 و 300 میلی‌متری و احداث سه ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن با احجام کل یک هزار و 550 مترمکعب با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی مشهد اردهال انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کاشان گفت: احداث مخزن زمینی با ظرفیت 100 و 50 مترمکعب، احداث ایستگاه پمپاژ و پنج باب ایستگاه فشار شکن، اجرای خط انتقال برق به طول 800 متر، محوطه‌سازی و عملیات اجرایی اصلاح خط انتقال آب چشمه کنگران به طول 13.7 کیلومتر با عنوان پروژه آبرسانی از چشمه کنگران به روستای قهرود محقق شده است.

اسدی تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه آب روستای محمدآباد، آب‌شیرین، تتماج و رحق، بخشی دیگری از اقدامات آبفای کاشان در این فرصت کوتاه است.

اسدی یادآور شد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه و انشعاب‌های آب به همراه نصب 300 فقره انشعاب اصلاحی در روستای حسین‌آباد، قاسم‌آباد، و یزدلان شهرستان آران و بیدگل از دیگر اقدامات آبفای کاشان در سال جاری است.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره آب در روستای جوینان به حجم 200 مترمکعب با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، روستای پنداس به حجم 300 مترمکعب با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، روستای رحق به حجم 500 مترمکعب با پیشرفت 30 درصد و روستای ارمک به حجم 300 مترمکعب با پیشرفت 90 درصد بخش دیگری از اقدامات آبفا در خصوص ساختمان مخزن ذخیره آب در روستاهای شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کاشان گفت: خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پس از یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی به استناد آمار و ارقام و پروژه‌های انجام‌شده و در دست اجرا شتاب بیشتری گرفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی روستائیان قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha