کد خبر: اجرای-طرح-حمایت-از-اقشار-آسیب-پذیر-جامع
۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸
اجرای طرح حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در لارستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، دکتر وحید یگانه، معاون بهداشتی دانشکده  علوم پزشکی لارستان با اشاره به آغاز بیماری کرونا و گسترش این ویروس از اسفند ماه سال گذشته در منطقه لارستان، خنج و اوز اظهار داشت: متاسفانه شیوع بیماری کوید ۱۹ و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باعث شده تا گروه هدف آسیب پذیر، شامل زنان باردار و شیرده همچنین کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند، بیشتر در معرض خطر قرار گیرند.

وی با بیان این نکته که عدم توجه به این افراد، زنگ خطری برای آینده جامعه محسوب می شود افزود: گزارشهای واصله از واحدهای مدیریت خانواده و تغذیه حوزه بهداشتی، ما را بر آن داشت تا به فکر چاره اندیشی بوده و برای حمایت از این افراد حداقل در مدت شش ماه آینده اقداماتی صورت گیرد.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: ضمن حمایت دکتر کریمی رئیس دانشکده از این طرح، پس از ارائه گزارش موارد فوق به مسئولین شهرستانی، اداره اوقاف و امور خیریه لارستان به عنوان اولین ارگان حامی این طرح اعلام آمادگی نمود و ۲۵۰ بسته غذایی را برای اولین دوره از توزیع در اختیار این دانشکده قرار داد.

دکتر یگانه خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته خیرین و نیک اندیشان جامعه ما به عنوان حامی و پشتیبان خادمان خود در مجموعه علوم پزشکی لارستان ما را در اجراز این طرح همراهی نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha