کد خبر: اجراي-مصوبات-ستاد-پيشگيري-از-کرونا-الز
۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اقبال عباسي در ستاد استاني مديريت مقابله با بيماري کوويد ۱۹ چهارمحال و بختياري که با حضور معاون درمان وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي برگزار شد، تاکيد کرد: در شرايط بحراني کنوني، هيچ‌کس حق ندارد پيشنهادهاي مطرح شده در اين ستاد را رد يا در برابري اجراي آن کوتاهي کند.

وي، سلامت مردم را اولويت نخست مسوولان چهارمحال و بختياري دانست و افزود: نظر رييس دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد براي هرگونه برخورد در خصوص رعايت نکردن مسايل بهداشتي و رعايت نشدن پروتکل‌هاي بهداشتي معتبر و مورد قبول است.

عباسي اجراي مصوبات ستاد استاني مديريت مقابله با بيماري کوويد ۱۹ چهارمحال و بختياري را ضروري اعلام و تصريح کرد: تعطيلي و يا پلمب محل‌هاي بي‌توجه به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي به مصوبه نياز ندارد.

وي با اشاره به اجراي ضعيف برخي مصوبات ستاد استاني مديريت مقابله با بيماري کوويد ۱۹ چهارمحال و بختياري، يادآور شد: متاسفانه در جلسات برخي مديران فقط خوب صحبت مي‌کنند، اما نظارت و عمل به اجراي مصوبات آنان ضعيف است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان يک سوم کارکنان خود را به دورکاري و يا مرخصي بفرستند.

وي گفت: از ۱۵ پيشنهاد رييس دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد براي اعمال محدوديت و يا تعطيلي برخي مکان‌هاي عمومي در چهارمحال و بختياري هر چه در اختيار استان باشد ،تعطيل و بقيه پس از گرفتن مجوز از ستاد ملي تعطيل شود.

عباسي تاکيد کرد: تمامي مراکز تفريحي، توريستي و گردشگري حاشيه زاينده‌رود، ديمه، سياسرد و مکان‌هاي مشابه ديگر در چهارمحال و بختياري از پنجشنبه به ‌مدت حداقل ۲ هفته تعطيل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha