کد خبر: اتوبوس-تغییرات-در-ایستگاه-تنیس؟-سرپرس
۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، در فدراسیون تنیس مدتهاست شرایط به طرز ابهام آمیزی پیش می رود. بعد از نزدیک به یک سال بلاتکلیفی، سرانجام وزارت ورزش و جوانان مجید شایسته را کنار گذاشت و حکم سرپرستی را برای احمد نامنی، یکی از کارمندان خود صادر کرد اما به نظر می رسد که ماجرا به سمت و سویی پیش رفته که تصمیمات فدراسیون در جای دیگری گرفته می شود.

احمد نامنی را اما پیش از این با فدراسیون سه گانه شناختیم. جایی که بعد از کنار رفتن سردار صبور به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان، در دوره انتقالی با نظر معاون خاص به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد و در همان دوران کوتاه تا برگزاری انتخابات، دست به خانه تکانی گسترده زد و اقدام به عزل و نصب نزدیک به 15 نفر کرد. نکته قابل توجه اینکه در میان ورودی ها، برخی هیچ ارتباط و تخصصی در ورزش سه گانه نداشتند.

حالا و بعد از گذشت چند ماه، گویا این ماجرا قرار است در فدراسیون تنیس اجرایی شود. نامنی در مدت کوتاهی که به فدراسیون وارد شده، پروسه تغییرات را کلید زده و در تازه ترین تصمیم، رئیس مشهور به کثیر السفر بودن هیئت تنیس استان همدان را به عنوان مسئول کمیته روابط بین الملل منصوب کرده است. تغییری که البته استثنائا در آن تخصص گرایی لحاظ شده چرا که فرد تازه وارد، در حوزه تنیس و داوری آن تخصص دارد. با این وجود، آنچه در دل این تغییرات عجیب به نظر می رسد، ارسال رونوشت احکام داخلی و انتصابات این فدراسیون به دفتر یک معاون خاص است!

این مدل مدیریتی و چینش افراد و جابجایی پست ها به شکل نامتقارن و غیراصولی، به جز لحاظ کردن خواست مدیر یا مدیران بالادستی، چه نتیجه‌ای دارد؟ اکنون تکلیف جایگاه های بین المللی که به واسطه عدم تسلط و آشنایی سرپرست به فضای بین المللی، امکان از دست رفتن آنها وجود دارد، چه می شود؟ اتفاقی که تنها برای ورزش کشور و مدیر بعدی هزینه ایجاد می کند.

عجیب اینکه مسئول جدید کمیته روابط بین الملل فدراسیون به رغم همه توانایی ها، منتقدان بسیاری دارد و عملکردش در پست رئیس هیات تنیس همدان با انتقادات فراوانی روبرو شده. ادله سرپرست برای انتخاب نفر جدید، جایگاه ویژه او در این ورزش بود. این درحالیست که نفرات باتجربه تر و کاربلدتری در این حوزه وجود دارند و برخی کاردان ها نیز به یک بهانه ساده کنار گذاشته شدند.

امیدواریم سرپرست فدراسیون تنیس بیش از این دست به تغییرات نزده و به همین اندازه اکتفا کند و این حق را برای رئیس بعدی محفوظ نگه دارد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha