کد خبر: اتصال-91-درصد-مدارس-استان-به-شبکه-ملی-اطل
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور ضمن اعلام اینکه 91 درصد مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است گفت: استان سمنان از  زیرساخت مناسبی برای ایجاد دسترسی همگانی به شبکه ملی برخوردار است .

وی ادامه داد: مجموعه وزارت ارتباطات با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و سیاست های ستاد ملی کرونا و نیز ایجاد شرایط آموزش از راه دور  و تلاش برای بازنماندن از تحصیل دانش آموزان بیش از 90 درصد مدارس استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل کرد.

حسن پور با بیان اینکه هم اکنون 665 مدرسه شهری و روستایی در استان وجود دارد گفت:  تاکنون 396 مدرسه شهری و 205 مدرسه روستایی به این شبکه متصل شده اند و هم اکنون  45 مدرسه شهری جدید و 19 مدرسه جامانده روستایی، در حال پیگیری برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات است .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه 14 مدرسه روستایی بدون پوشش هستند خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می کند در آینده ای نه چندان دور  شرایطی برای پوشش دهی این مدارس نیز فراهم آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha