کد خبر: اتاق-عملیات-تیم-سحر،-حرکت-خوبی-در-توسعه
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۶:۵۴
اتاق عملیات تیم سحر، حرکت خوبی در توسعه خدمات به جامعه هدف است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان قم، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اتاق عملیات تیم سحر، حرکت خوبی در توسعه خدمات به جامعه هدف است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: تیم سحر، برندی مهم در حمایت روانی به آسیب دیدگان در حوادث مختلف است.

وی تصریح کرد: حوادث تلخ، آثار روحی بدی در افراد دارد و چه بسا سالها با افراد همراه باشد و نیاز است در روزهای تخل حوادث، در کنار افراد اسیب دیده بود.

گل فشان بیان کرد: تیم سحر، کار علمی در حمایت روانی در کشور است که باید تداوم داشته باشد و بتوان از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: اتاق عملیات تیم سحر، حرکت خوبی در توسعه خدمات به جامعه هدف است، در قم، نخستین اتاق عملیات تیم سحر راه اندازی شد و امید است خیر و برکت این طرح روزافزون باشد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: پشتیبانی مدیران در قم در عرصه های مختلف بسیار با ارزش است و برخی موضوعات پررنگ دیده می شود که جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاهها ی پیشگیری از اعتیاد یکی از اقدامات مهم در قم است و باید سعی شود به موضوعات مختلف بیش از گذشته معطوف شود.

گل فشان اظهار داشت: همچنین در قم سامانه امدادی علی رغم مشکلات فراوان راه اندازی شد و این GPS در تمامی خودروهای امدادی قم به طور کامل نصب شده است.

وی مجتمع های دانش آموزی هلال احمر را یکی از ظرفیت های مهم برشمرد و بیان کرد: دکتر غلامی از دیلمان جز سه دانشنمند جوان کشور در این مجتمع تحصیل کرده و در سازمان جوانان افرادی که در مجتمع ها تحصیل می کنند درجات عالی شغلی را به دست آورده اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد: اخیرا تصویب شد این مجتمع دانش آموزی برای دختران در مناطق محروم ایجاد شود و اولین مجتمع در سیستان بلوچستان ایجاد شد.

استان قم در جذب داوطلبان، رتبه بالایی اخذ کرد/توسعه پایگاهها و کانون های هلال احمر را در دستور کار خود داریم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: استان قم در جذب داوطلبان جوان، رتبه بالایی اخذ کرد. محمد رضا بهرامی در آئین افتتاحیه اتاق عملیات تیم سحر استان قم که با حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد با گرامیداشت شهادت امام کاظم(ع) اظهار داشت: فعالیت های 8 ماهه در استان قم در معاونت جوانان با 5 هدف دنبال شد و این اهداف را سرلوحه خود قرار داده ایم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این عرصه موفقیت های خوبی داشتیم، هر چند با شیوع کرونا در سطح جهان در جذب داوطلبان مشکلاتی وجود داشت و در جمهوری اسلامی نیز مشکلاتی دیده شد اما آمار خوبی وجود داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به آماری که وجود دارد استان قم در جذب داوطلبان جوان، رتبه بالایی اخذ کرد که به کارگیری حداکثری نیروهای جوان و نیروهای جدید در عرصه های مختلف موثر بوده است و جایگزین نیروهای جدید شده اند.

بهرامی عنوان کرد: در این باره عهده دار مسئولیت هایی بوده ایم تا جذب خوبی در حوزه فعالیت ها اتفاق بیفتد و بتوانیم نیروهای خوبی را جذب کنیم.

وی بیان کرد: بحث بعدی توسعه است، در این باره توسعه پایگاهها و کانون های هلال احمر را در دستور کار خود داریم، همچنین توسعه خدمات در حوزه حضور خیرین و تامین بسته های معیشتی و توسعه تیم‌های داوطلبان نیز از جمله رویکردهاست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: موفقیت هایی که در حوزه جوانان کسب شد بسیار ارزشمند است و چند اصل در این توسعه مورد توجه بوده است، صبر و شکیبایی با توجه به مشکلات اقتصادی در شیوع کرونا از جمله اصل مهم است و نتایج خوبی به دست آمد.

بهرامی عنوان کرد: تجربیات خوبی از اتاق عملیات در سال 80 در قم شکل گرفت که کار مطلوبی است و با توصیه ها در حوزه های مختلف دنبال می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha