کد خبر: ابلاغ-الکترونیک-به-مخاطبان-تامین-اجتم
۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
به گزارش گروه اجتماعی طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از روابط عمومی‌سازمان تامین اجتماعی، «علی معیری» افزود: در اجرای آیین نامه اجرایی ماده ۸ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب ۹۴ هیاًت وزیران و مفاد بند ث ماده ۶۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، سامانه کارپوشه ملی ایرانیان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد. وی افزود: این سامانه به منظور ارائه خدمات استعلامی‌دستگاه‌های اجرایی به مردم و همچنین ارائه اسناد و مدارک احراز اصالت شده اشخاص حقیقی به دستگاه‌های اجرایی توسعه و راه اندازی شده است. معیری ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، ارجاع ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی و ابلاغ فرم اطلاعات اولیه درخواست بازرسی از دفاتر قانونی سازمان تامین اجتماعی به سامانه مذکور از دی ماه ۹۷ برای تمامی‌کارفرمایان پس از ابلاغ هر حکم و بصورت مکانیزه، پیاده سازی و عملیاتی شده است. وی گفت: روش ارائه خدمت ابلاغ الکترونیک به مخاطبان سازمان از طریق کارپوشه ملی ایرانیان، به موازات سایر روش‌های اطلاع رسانی موجود؛ شامل درج احکام در پورتال سازمان به نشانی https://eservices.tamin.ir و ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی و ارسال پست الکترونیک به کارفرمایان انجام می‌شود. معیری با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین ۷۵۰۰ حکم مطالباتی از سوی سازمان تامین اجتماعی به سامانه مذکور ارسال می‌شود، گفت: از زمان راه اندازی تاکنون، ۶ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۳۸۰ رکورد اطلاعاتی ابلاغ شده است. معیری اضافه کرد: طی خبر رسمی‌دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات، پیرو تغییر ساعت رسمی‌کشور در تاریخ ۹۸/۰۶/۳۰، سامانه کارپوشه ملی ایرانیان از ساعت ۲۳:۵۵ مورخ ۹۸/۰۶/۲۹ به مدت یک ساعت و پانزده دقیقه از کار افتادگی (Down Time) دارد. وی افزود: در سایر روش‌های اطلاع رسانی به کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی، اختلالی ایجاد نخواهد شد و پس از رفع مشکل مذکور، رکوردهای در صف ارسال، مجدد ارسال شده و در کارتابل مخاطبین در سامانه قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha