کد خبر: ابراز-خرسندی-رئیس-فدراسیون-بین‌الملل
۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷
ابراز خرسندی رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از گشایش کانال مالی هلال‌احمر ایران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در اکانت توئیتر خود با خرسندی از گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به هلال‌احمر ایران نوشت:  ما در فدراسیون بین المللی و جمعیت هلال احمر ایران، بیشتر به افراد آسیب پذیر دسترسی خواهیم داشت.

پیش از این اکانت توئیتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر(منا) خبر گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی را بازنشر داده بود.

یادآور می‌شود دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر  گفته بود: با پیگیری‌های هلال احمر ایران، وزارت خزانه داری آمریکا با گشایش کانال مالی برای نقل و انتقال کمک‌های بشردوستانه به ‎هلال احمر ایران از طرف افراد حقیقی یا حقوقی مشروط به اینکه یکی از طرف‌ها آمریکایی نباشد موافقت کرده است.

وی افزود: ‏در چارچوب این تصمیم، ظرف چند روز گذشته بخشی از کمک‌هایی که مختص ‎هلال احمر بود و از چند سال پیش، امکان انتقال آن به ایران وجود نداشت، وارد کشور شد. از این کانال برای بحث‌های دارویی، غذایی و سایر امکاناتی که هلال‌احمر به آنها نیاز دارد به نحو مطلوبی استفاده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha