کد خبر: ابتلای-54-نفر-به-ویروس-کرونا-در-منطقه-کاش
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،سید علیرضا مروجی با اشاره به شناسایی 54 بیمار جدید کرونایی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 31 بیمار جدید مبتلا به کرونا با علائم بالینی بستری شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن 31 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان بیان کرد: ۲۱ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، هفت نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و سه نفر اهل بادرود بوده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۹ سال و حداقل سن بستری 25 سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر درمجموع 211 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 170 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 41 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: 61 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 54 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و هفت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

این مقام مسئول توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته 6 مورد فوتی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل که دو زن 72 و 77 و یک مرد 79 ساله بوده‌اند، رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون ۱۰۸ هزار و 760 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

سید علیرضا مروجی اظهار کرد: همچنین تا کنون هفت هزار و 590 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha