کد خبر: ابتلاء-همزمان-۴۰-نفر-در-شهرستان-تفتان-ب
۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ،دکتر سید محمد هاشمی شهری، با اشاره به اینکه، خوشبختانه تا این لحظه مورد فوتی نداشته  ایم و تیم های بهداشتی و امدادی در سطح منطقه مستقر هستند اظهار داشت:  بر اساس بررسی های بعمل آمده شرکت در یک مراسم و یا ارتباط با شرکت کنندگان در آن مراسم وجه مشترک همه این مبتلایان بوده است.

وی افزود: بعد از شناسایی این کانون اقدامات مداخله ای  را بلافاصله شروع کردیم و غربالگری خانه به خانه فردا دوشنبه به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: نقش کلیدی مراکز غربالگری در مدیریت کانون های قبلی در منطقه نجف آباد خاش، زنگیان سراوان و صفرآباد زاهدان کاملا مشهود بود و  در حال حاضر نیز با استفاده از تجربیات قبلی و بهره گیری از مشارکت کلیه ادارات و دستگاههای ذیربط، مداخله لازم جهت کنترل طغیان پیش آمده در شهرستان تفتان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تقویت منابع انسانی، میزان فعالیت  مرکز غربالگری کرونا در شهرستان تفتان افزایش یافته است و ضمن تعطیلی مدارس و برخی از اصناف و مراسم ها در این شهرستان، انجام گشت های مشترک و تخصصی و بازدید از نانوایی‌ها و اصناف ضروری استمرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha