کد خبر: آموزش2031-نفر-از-اعضای-خانه-های-هلال-بوشهر
۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
آموزش2031  نفر از اعضای خانه های هلال بوشهر

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی گفت: با توجه به  به شرایط ویژه بخاطر بیماری کویید 19 (کرونا) در جامعه این جمعیت در زمینه آموزش های امدادی و مبتنی بر نیاز های محلی از آغاز سال تا کنون  2031 نفر از اعضای خانه های هلال و همچنین بیش از  100 دوره در زمینه آموزش های تخصصی و عمومی و ضمن خدمت جهت کارکنان، امداد گران و آحاد جامعه برگزار نموده است .

وی افزود:که در این مدت 6 ماه اول سال  جاری بیش از 100نمونه  تراکت ، بروشور ، پوستر ، فیلم ، انیمیشن و سایر موارد در زمینه آماده سازی مردم نسبت به ویروس کرونا تهیه .توزیع و پخش نموده است و  در این زمینه نیز مخاطبین با مراجعه به  پورتال آموزشی جمعیت آموزش های لازم را  فرا گرفتند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز در استان  بوشهر و مساعد نبودن شرایط جهت آموزش های حضوری، سایت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال با آدرس  khadem.ir.  بستری مناسب  جهت مراجعه عموم مردم نسبت به فراگیری آموزش های امدادی و غیره می باشد. همچنین در این مدت مربیان و امداد گران این جمعیت با حضور در مناسبت های  مختلف مذهبی، فضاهای تفریحی و باز  و محلات  نسبت به آموزش های حضوری  امداد و کمک های اولیه در قالب آموزش همگانی ، با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha