کد خبر: آمادگی-145-درمانگاه-بخش-خصوصی-برای-ارائه
۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه از این تعداد 47 درمانگاه بخش خصوصی در مناطق حاشیه شهر مشهد مستقر است خاطر نشان کرد: به منظور گسترش خدمات رسانی به ساکنان مناطق کم برخوردار تست کرونا، در درمانگاه های فعال در مناطق حاشیه شهر مشهد به طور رایگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمامی درمانگاه های سطح شهر مشهد به مراکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته متصل و اطلاعات بیماران در سامانه سینا به ثبت می رسد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی، تست کرونا برای بیماران بر اساس اولویت در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت به طور رایگان انجام می شود.

 دبیر مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه درمانگاه های ارائه دهنده سطح اول در تمامی مناطق شهر مشهد مستقر هستند تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا می توانند با تماس با شماره 191 از نشانی مراکز خدمات جامع سلامت و یا درمانگاه های ارائه دهنده خدمات سطح یک با توجه به محل سکونت خود مطلع شوند.

دکتر انجیدنی ضمن قدردانی از تلاش های حوزه بهداشت در خدمات رسانی به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا خاطر نشان کرد: اجرای طرح سطح بندی بیماران نقش موثری در کاهش بار بیمارستان ها و ازدحام این مراکز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha