کد خبر: آمادگی-شهرداری-تهران-برای-مواجهه-با-با
۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با بارش‌های احتمالی در بهار

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت؛ اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم درختکاری که امروز توسط اهالی رسانه در بوستان زندگی(هرندی) واقع در منطقه 12 شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری تهران با افتتاح این بوستان خدمت بسیار زیادی به مردم این منطقه کرده است. هم اکنون در این منطقه شاهد عدم حضور افراد متجاهر نیستیم.

وی با بیان اینکه به وجود آوردن چنین فضایی در این منطقه کار خیلی سختی بود، افزود: با تلاش زیاد موفق شدیم برای مردم این محله چنین فضایی ایجاد کنیم تا آنها بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران به اقدامات این معاونت برای نوروز 1400 هم اشاره کرد و گفت: امروز بیش از ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر در حال فعالیت هستند تا مردم بتوانند نوروز خوبی داشته باشند.

عطایی با بیان اینکه فضاسازی شهرداری تهران برای نوروز تا جمعه به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: مطمئنا شاهد یک فضا و شکل جدیدی در تهران خواهیم بود و شهروندان می‌توانند از این فضاهای جدید به خوبی استفاده کنند.

وی به آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران هم گفت: با توجه به تجربیات سال های گذشته که با بارش‌های روزهای پایانی سال و ابتدای فروردین رو به ‌رو بودیم شهرداری تهران اقداماتی برای رفع آبگرفتگی ‌ها انجام داده است و هم اکنون تمام کانال‌ها و مسیل‌ها به طور کامل لایروبی شده اند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: در ایام فعلی نیروهای پیمانکار شهرداری تهران به صورت ویژه فعالیت های مستمری را برای فضاسازی شهر تهران انجام می‌دهند.

عطایی بیان داشت: در سال ‌جاری شاهد هیچ‌گونه آبگرفتگی در معابر شهر تهران نبوده‌ایم؛ همچنین آبگرفتگی به معنای ایجاد شدن رودخانه در تهران نداشته ایم و امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده هیچ مشکلی در بارش‌های ابتدای فروردین 1400 هم نداشته باشیم.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha