کد خبر: آمادگی-تولیدی‌های-پوشاک-کرمانشاه-برا
۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، احسان باقرخانی با اشاره به تاکید مسئولین استان بر تامین ماسک مورد نیاز مردم به میزان کافی و با قیمت مناسب، اضافه کرد: در همین راستا با اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک وارد مذاکره شدیم و اعلام آمادگی کردند که برای تولید ماسک پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 50 تولیدی در شهر کرمانشاه آمادگی خود را اعلام کردند، یادآور شد: قطعا در مراحل بعد این تعداد افزایش خواهد یافت.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار است این تولیدی ها حدود 100 هزار عدد ماسک در روز تولید داشته باشند گفت: هم اکنون ماسک کرمانشاه عمدتا از طریق واحدهای صنعتی تامین می‌شود که قرار است واحدهای صنفی نیز در این زمینه پای کار بیایند.

وی درباره روند تامین پارچه استاندارد مورد نیاز این واحدهای صنفی نیز تصریح کرد: قرار است پارچه مورد نیاز تولیدی‌های پوشاک برای تهیه ماسک، با کمک بسیج اصناف تامین شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی به صورت متحدالشکل و البته قابل شست و شو خواهد بود، یادآور شد: قاعدتا قیمت این نوع از ماسک باید کمتر از 1500 تومان باشد.

باقرخانی مصرف اصلی این ماسک را برای عموم مردم دانست و اضافه کرد: قرار است ماسک‌های تولیدی واحدهای صنعتی در اختیار مراکز درمانی و داروخانه‌ها و ماسک‌های تولیدی واحدهای صنفی عمدتا در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

وی گفت: بنا داریم در فاز اول این کار را برای شهر کرمانشاه انجام دهیم و در مراحل بعدی واحدهای صنفی تولید پوشاک دیگر شهرستان‌ها نیز در زمینه تولید ماسک پای کار بیایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha