کد خبر: آقای-روحانی-از-قصر-خودساخته-خود-بیرون-ب
۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
آقای روحانی از قصر خودساخته خود بیرون بیاید!

به گزارش گروه  سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، حسین حق وردی در واکنش به لغو یک طرفه نشست سران قوا از طرف رئیس جمهور پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان امام خمینی(ره)، لغو جلسه سران قوا در این شرایط کشور را اقدام ناسنجیده‌‎ای برشمرد و اظهار کرد: مردم انتظار دارند در این شرایط سخت اقتصادی، سران قوا با اختیاراتی که از جانب رهبر معظم انقلاب دارند در جهت حل و فصل مشکلات اقتصادی، تصمیم‌گیری‌های فوری و اساسی داشته باشند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه آقای رئیس جمهور به مجلس تشریف نمی‌آورند، در جمع مردم حاضر نمی‌شوند و نهایتا با سران قوایی که در میان مردم حضور دارند، ارتباط خود را قطع کرده‌اند؛ چگونه قابل تحلیل است؟

وی با بیان اینکه سئوال این است  با این رویه، رئیس جمهور چطور از کف جامعه باخبر است، گفت: در این شرایط مردم قضاوت خواهند داشت؛ یک رئیس قوه در مرکز کرونا حاضر شده و با کادر درمان گفت‌وگو می‌کند و از مشکلات آن‌ها مطلع می‌شود و یک رئیس قوه دیگر خود را نه قرنطینه بلکه حبس کرده است؛ قطعا این موارد حتما در تصمیم‌گیری‌های مردم مؤثر خواهد بود.

حق وردی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم بر خلاف رویه‌ای که رئیس جمهور پیش گرفته حتی یک روز هم کار خود را تعطیل نکرده، افزود: نمایندگان علاوه بر تشکیل جلسات علنی در مجلس و نشست تخصصی کمیسیون‌ها، روزانه ملاقات‌های مردمی داشته و در نهادها و سازمان‌های اجرایی حضور می‌یابند و اگر قرار باشد به بهانه کرونا ارتباط مسئولان با مردم قطع شود، چگونه می‌توان در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما از آقای روحانی این است که از قصر خودساخته خود بیرون آید و در جریان آنچه در کف خیابان می‌گذرد، قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha