کد خبر: آغاز-واکسیناسیون-گروه-های-سنی-بالای-۸۰
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷
آغاز واکسیناسیون گروه های سنی بالای ۸۰ سال در فراشبند فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت درفارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند، با اعلام این خبر، گفت: با آگاهی بخشی از طریق کانال های رسمی اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین برقراری تماس با خانواده این افراد، تزریق واکسن در شهر فراشبند در محل بیمارستان امام هادی(ع)، در بخش دهرم و شهر نوجین نیز در مراکز خدمات جامع سلامت این دو شهر برای این گروه های سنی انجام می شود.

دکتر «حسن کرمی» افزود: در این مرحله، از تعداد ۲۳۰ واکسن اختصاص داده شده به این شهرستان، تعداد ۴۰ واکسن به مرکز دهرم، ۵۰ واکسن به مرکز نوجین و ۱۴۰ واکسن نیز به مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی فراشبند اختصاص داده شد که در مرکز فراشبند بیشتر واکسن ها به گروهای سنی بالای ۸۰ سال روستایی اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: در مراحل بعد گروه های سنی ۷۰ تا ۸۰ سال و سپس گروه های سنی بعدی در اولویت واکسیناسیون عمومی در برابر بیماری کرونا قرار خواهند گرفت تا بخشی از نگرانی ها و مشکلات و پیشگیری ها در شیوع بیماری کرونا کاسته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند با اشاره به پایین آمدن آمار مبتلایان و بستری ها و زرد شدن وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا در چند روز اخیر، از مردم شهرستان خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با پرهیز از سهل انگاری و عادی انگاری، به شیوع دوباره این بیماری دامن نزنند.

او تاکید کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده ازماسک، باید همچنان در اولویت توجه مردم قرار گیرد.

دکتر کرمی یاد آور شد: افراد بالای ۸۰ سال که تا کنون موفق به دریافت این واکسن نشده اند نیز می توانند از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت تا دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با در دست داشتن کارت ملی خود، به مراکز یاد شده مراجعه و واکسن دریافت کنند.

41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha