کد خبر: آغاز-واکسیناسیون-بیماران-دیالیزی-علی
۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: واکسیناسیون کرونا برای بیماران خاص که با واکسیناسیون بیماران پیوند اعضا و بیماران مبتلا به سرطان از ابتدای تعطیلات نوروز در شیراز آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد، با تزریق واکسن برای بیماران دیالیزی توسعه یافت.

او افزود: واکسیناسیون بیماران دیالیزی که از گروه های پُرخطر محسوب می شوند، در مراکز دیالیز بیمارستان نمازی، درمانگاه امام رضا (ع) واقع در بلوار رحمت، مرکز دیالیز بیمارستان پیوند بوعلی و درمانگاه گویم از سوی تیم های سیار واکسیناتور مرکز بهداشت شهدای والفجر شهرستان شیراز از ابتدای سال جدید آغاز و تا واکسیناسیون تمامی عزیزان این گروه هدف ادامه خواهد یافت.

دکتر همتی ادامه داد: واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ برای دیگر گروه های بیماران خاص همچون بیماران تالاسمی و هموفیلی، بیماران مبتلا به MS و دیگر بیماران خاص مانند بیماران دارای نقص ایمنی نیز انجام می شود.

او اضافه کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای واکسیناسیون دیگر بیماران خاص و صعب العلاج ساکن شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز انجام شده و به زودی اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha