کد خبر: آغاز-طرح-واکسیناسیون-سیار-و-خودرویی-سا
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر امیررضا صالح‌مقدم اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون رده‌های سنی سالمندان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف تکریم و رعایت شرایط سنی آنان، مبادرت به راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون سیار و خودرویی در شهرک دانش و سلامت نموده است.

وی تصریح کرد: طرح واکسیناسیون سیار و خودرویی سالمندان با هدف ایجاد راحتی و پرهیز از ایجاد تجمع و آلودگی با همکاری مرکز بهداشت شماره یک، بیمارستان اکبر، مدیریت توسعه و مدیریت امور پرستاری به مرحله اجرا در آمده و در این طرح شرایطی فراهم شده که واکسیناسیون این گروه سنی با کمترین میزان توقف و معطلی انجام شود.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تدابیر لازم در خصوص حمایت کامل پزشکی پس از واکسیناسیون با همکاری مسئولان بیمارستان اکبر انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون سیار و خودرویی سالمندان از امروز  به صورت رسمی آغاز شده و تا تزریق آخرین نفر ادامه دارد.

دکتر صالح‌مقدم تأکید کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تزریق واکسن کرونا به 50 درصد سالمندان گروه هدف در پایگاه سیار خودرویی انجام می‌شود و طراحی این پایگاه به‌گونه‌ای است که فرد سالمند دغدغه و مشکلاتی همچون راه رفتن وطی مسیرهای پلکانی و غیره را نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha