کد خبر: آغاز-طرح-تشدید-نظارت-بر-بازار-شب-عید-از
۵ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۲۹

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در پنجاه و یکمین جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اظهارداشت: هرگونه وقفه و غفلت در نظارت بر بازار به ویژه بر مرغداری ها، باعث ایجاد تنش قیمتی می شود؛ لذا افزایش نظارت ها بر تمامی مراحل از تولید تا عرضه ضروری است.

وی افزود: این نظارت نیازمند همکاری تیمی از اصناف و دستگاه های مربوطه در قالب یک طرح با محتوا باید انجام شودف بر این اساس طرح تشدید نظارت از دهم اسفندماه آغاز می شود.

استاندار تهران با اشاره به تشکیل کارگروه نظارتی بر کالاهای بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای خاطرنشان کرد: اختلاف قیمت کالاهای بسته بندی شده در سطح عمده فروشی با فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیاد است، از اینرو باید جهت نظارت متمرکز بر کالاهای بسته بندی شده، تیم نظارتی تشکیل شود و از صفر تا صد این کالاها را مورد بررسی و نظارت قرار دهد.

محسنی بندپی سپس گفت: پرونده مرغداری های متخلف در اولویت قرار دارد و اشد مجازات برای متخلفین درنظر گرفته شده است بر این اساس تعیین تکلیف پرونده ها تسریع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha