کد خبر: آغاز-صادرات-محصولات-پتروشیمی-شرکت-کود
۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا،سجاد رستمی گفت: با پیگیری و تلاش مستمر گمرک استان مجوز صادرات محصولات پتروشیمی از بزرگترین طرح غرب آسیا اخذ و مرحله اول صادرات این مجموعه در مرحله نخست به کشور ترکیه صادر شد.

رستمی افزود:این مهم با همکاری اداره‌ کل گمرک استان در بسترسازی فرایند صادرات محصولات پتروشیمی لردگان محقق شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مجتمع پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۷۵۴ میلیون یورو ارزی و یک هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان با ظرفیت سالانه تولید ۶۷۰ هزار تن آمونیاک و یک میلیون و ۸۰ هزار تن اوره به عنوان ششمین مجتمع پتروشیمی کشور و به دست متختصصان و نیروهای داخلی ساخته شده است.

رستمی افزود : این مجتمع پتروشیمی در منطقه‌ای افتتاح شده که کشاورزی و دامداری از ظرفیت‌های مهم این منطقه به شمار می‌رود، اما امروز یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور را در اختیار دارد. گفتنی است ۸۵ درصد از نیروهای متخصص و غیرمتخصص این مجتمع پتروشیمی از نیروهای بومی استان مشغول به کار هستند.

مجتمع پتروشیمی لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری منطقه فلارد در فاصله ۵۵ کیلومتری شهرستان لردگان واقع شده و به دلیل دسترسی مناسب به منابع آب و گازی و نزدیکی به سه خط لوله گاز کشور از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha