کد خبر: آغاز-سنجش-سلامت-جسمانی-و-آمادگی-تحصیلی
۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس صفوی در این باره گفت: برنامه سنجش با رعایت کامل مقررات  بهداشتی از اول آبان ماه در پایگاه های سنجش استان آغاز می شود و با توجه به وضعیت همه گیری و شیوع بیماری کرونا برنامه سنجش در بازه زمانی طولانی تری اجرا می شود تا با رعایت فاصله گذاری فیزیکی این امر با موفقیت به پایان برسد .

وی همچنین از درخشش دانش آموزان استثنایی استان کرمان در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری، در رشته های هنر های دستی و تجسمی، نقاشی و هنرهای آوایی خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، افزود: دانش آموزان استثنایی توانمند هستند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست دانش آموزان ما در رشته هنرهای دستی و تجسمی حائز رتبه های اول و دوم شدند.

صفوی گفت: رقیه اسلامی موفق به کسب رتبه اول در رشته دوخت های تزیینی (پته دوزی)، هاجر شمس الدینی موفق به کسب رتبه دوم در رشته بلوچی دوزی، فرشته امیری حائز رتبه دوم در رشته نقاشی رنگ و روغن، اسما مهدی آبادی حائز رتبه چهارم و رعنا عزیز آبادی موفق به کسب رتبه ششم در رشته نقاشی از آموزشگاه فرزانه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: گروه سرود نابینایان دختر از مدرسه جابر بن عبدالله انصاری (ناحیه یک) هم  در رشته هنرهای آوایی موفق به کسب رتبه دوم شد.

بر پایه این گزارش، پانزدهمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور به صورت غیر حضوری به میزبانی استان مازندران و در شهرستان ساری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha