کد خبر: آغاز-به-کار-باشگاه-خبرنگاران-سلامت-در-ش
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶
آغاز به کار باشگاه خبرنگاران سلامت در شبکه های اجتماعی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  باشگاه خبرنگاران سلامت، سید جواد سلیمانی با بیان این مطلب گفت: این باشگاه با هدف ارتقا سطح دانش و آگاهی عمومی و سلامت جامعه فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه خبرنگاران سلامت کمک به رفع مشکلات مردم در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه سلامت، تقویت روحیه شهروند خبرنگاری در اقصی نقاط کشور به منظور انعکاس مشکلات موجود در جامعه و همچنین انتشار اخبار و مقالات علمی، پزشکی، بهداشتی صحیح، دقیق و معتبر در شبکه های اجتماعی از طریق ارتباط موثر با پزشکان متخصصین ‌‌مراکز درمانی را از دیگر اهداف باشگاه خبرنگاران سلامت دانست.

سلیمانی با تاکید بر به کارگیری جوانان علاقمند به حرفه خبرنگاری و فعالیت در رسانه به عنوان هدف دیگر تشکیل این باشگاه خاطرنشان کرد: تولید، انتشار و بازنشر اخبار و رویدادهای متنوع و به روز کشور از اصلی ترین برنامه های در دستورکار باشگاه خبرنگاران سلامت است.

وی در پایان‌ با اشاره به راه اندازه قریب الوقوع‌وبسایت اینترنتی باشگاه خبرنگاران سلامت تصریح کرد: تلاش می کنیم تا باشگاه خبرنگاران سلامت به یک مرجع کامل و معتبر در حوزه سلامت تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha