کد خبر: آغاز-برگزاری-آزمون-ایثار-در-استان‌های
۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱

به‌گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط‌عمومی سازمان امدادونجات، مهدی ولی‌پور گفت: پس از برگزاری جلسه‌های توجیهی تیم‌های برگزارکننده‌ی آزمون ایثار، از امروز روند برگزاری آزمون ایثار در استان‌های تهران و سمنان آغاز شد.

ولی‌پور ادامه داد: آزمون ایثار ۹۹ شرایط ویژه‌ای دارد. هرساله این آزمون متمرکز و کشوری برگزار می‌شد. امسال آزمون برای خانم‌ها متمرکز برگزار می‌شود، اما آزمون آقایان را برای اولین‌بار در استان خودشان برگزار می‌کنیم. به این‌شکل هزینه ها کاهش پیدا می‌کند و افرایش ایمنی را هم شاهد هستیم.

رئیس سازمان امدادونجات عنوان کرد: باتوجه به فراگیری کرونا، آزمون تدریجی و زمان‌بندی شده برگزار می‌شود. مجریان باید سعی کنند تجمعی در محل برگزاری صورت نگیرد. پذیرش هم با خود استان است. البته ناظران ما هم حضور دارند.

او در ادامه گفت: در سازمان امدادونجات ستادی تشکیل شده و امتیازها را بررسی می‌کند. علاوه بر این ستاد، کمیته‌ پشتیبانی هم تشکیل شده است. همچنین کمیته‌ دیگری باعنوان ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وجود دارد تا به اعتراضات احتمالی رسیدگی کند.

ولی‌پور مطرح کرد: سه تیم عملیاتی که هرکدام از آن‌ها متشکل از 10 نفر است بر اجرای آزمون نظارت می‌کند. آن‌ها با تقسیم‌بندی انجام‌شده در سراسر کشور حاضر می‌شوند.

رئیس سازمان امدادونجات در پایان تاکید کرد: اگر شرایط هر استانی به‌لحاظ کرونا قرمز باشد، برگزاری آزمون آن به زمان دیگری موکول می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha