کد خبر: آزاد-سازی-115-میلیاردی-اراضی-کشاورزی-در-د
۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
آزاد سازی 115 میلیاردی اراضی کشاورزی در دماوند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار کیومرث عزیــــزی ،اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 ، با حضور دادستان شهرستان دماوند ، عوامل انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی ، احکام قضائی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای چنار شرق و اشندر دماوند به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی سطح آزاد سازی 46هزار متر مربع در روستاهای چنار شرق و اشندر از توابع شهرستان دماوند جمعاً به ارزش کارشناسی شده 115 میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی برگشت .

سردار عزیزی افزود: اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور قضائی دادستان دماوند صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نمی شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت با توصیه به مردم گفت: شهروندان نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سود جو و فرصت طلب را که با هدف رسیدن به ثروت نا مشروع اراضی کشاورزی و ملی را از بین می برند را نخورند و در صورت مواجهه موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha