کد خبر: آزاد-سازی-هزار-و-138-هکتار-از-اراضی-ملی-و-من
۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "محمدرضا مقيمي" با اين خبر اظهار داشت: به منظور پيشگيري و مقابله با زمين خواري، طرح سراسري و عملياتي پيشگيري و مقابله با اين پديده شوم به مدت سه روز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي با رصد و اشرافيت اطلاعاتي افرادي را که به صورت غيرمجاز اراضي ملي و جنگلي را تصرف کرده بودند، شناسايي و 354 متهم را دستگير کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا با اشاره به اين که در اين طرح هزار و 138 هکتار از اراضي ملي ومنابع طبيعي رفع تصرف غير قانوني شد، تصريح کرد: پليس امنيت اقتصادي همچنان طرح عملياتي مقابله با زمين خواري را در فواصل زماني مختلف سال دنبال تا تصرف و دست اندازي به اراضي ملي از رونق افتاده و هزينه هاي ارتکاب جرم نيز براي افراد سودجو افزايش پيدا کند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي و اراضي ملي نيز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبيعي و آبخيزداري در استان هاي هدف طرح تحويل شد.

 سردار مقيمي با بیان اینکه  حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه زمين خواري و تعرض به اراضی ملی موضوع را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha