کد خبر: آزادی-۲۰۰-زندانی-از-زندان‌های-اصفهان
۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۵۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومي دادگستری اصفهان، در آیینی که به همین منظور با رعایت مقررات بهداشتی و با حضور رییس کل دادگستری استان، مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، جمعی از خیران و خانواده مددجویان در محل خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، محمدرضا حبيبي رييس كل دادگستري استان اصفهان بيان داشت: کمتر سابقه داشته است که در یک روز شاهد آزادی ۲۰۰ زندانی در یک استان باشیم که بحمداله با اقدام بسیار خوب و قابل تحسین افراد نیکوکار و خیر همزمان با وصول دستورالعمل عفو مقام معظم رهبری(مد ظله) این اتفاق در استان افتاد.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۸ نفر مشمول عفو رهبری بوده و ۷۲ نفر نیز از زندانیان جرایم مالی بودند که با کمک و مساعدت خیران آزاد شدند.

حبیبی با ابراز خرسندی از این اتفاق خوب ببان داشت : امروز در این ایام مبارک و در جوار مزار مطهر شهدا علاوه بر آزادی این تعداد زندانی شاهد آزادی و شادی خانواده های ایشان نیز هستیم.

رئیس دستگاه قضایی اصفهان در خصوص محکومان جرایم مالی خاطرنشان ساخت: در میان محکومان این جرایم کسانی هستند که پیش از این خودشان فعال اقتصادی بوده اند و‌ به خاطر نوسانات ایجاد شده در بازار دچار مشکل شده اند و اصرار دستگاه قضایی در خصوص آزادی این افراد بیشتر است.

عالی ترین مقام قضایی اصفهان در پایان ضمن تبریک به مددجویان آزاد شده از زندان اظهار داشت: به مردم شریف و نیکوکار اصفهان نیز که در طول کمتر از یک ماه برای دومین بار زمینه آزادی تعدادی زندانی را فراهم می آورند تشکر میکنم.

گفتنی است پس از این مراسم قبور مطهر شهدا به دست مسؤولان و مددجویان آزاد شده گلباران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha