کد خبر: آدم-ربایان-با-تلاش-پلیس-دستگیر-شدند
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "کیومرث عزیــــزی " اظهار داشت :در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر 60 ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با يک دستگاه خودرو زانتيا ترک کرده و تا کنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوي تماس تلفني اعضاي خانواده اش نيز نيست بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع فقداني گفت: جستجوي وی در دستورکار ماموران انتظامي و پليس آگاهي شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسيدگي به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره اي ناشناس با شاکي تماس و مطالبه 50 ميليارد ریال در مقابل آزادي پدرش شده است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادي مرد 60 ساله ، پرونده از فقداني وارد موضوع آدم ربايي شد و با اقدامات فني و پليسي محل اختفاي آدم ربايان در شهر کرج  استان البرز شناسايي شد.

وي بيان کرد : پس هماهنگي هاي قضائي و اخذ نيابت ، چندين اکيپ از ماموران پليس آگاهي به آدرس مذکور اعزام و با همکاري ماموران کلانتري دهقان ویلا شهر کرج در يک عمليات منسجم و هماهنگ متهمان را که 2  مرد و يک زن بودند دستگير و مرد 60 ساله را از چنگال آدم ربا ها نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اوليه به ارتکاب آدم ربايي به انگيزه مالي اعتراف و پس از تکميل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحويل مقام قضائي شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha