کد خبر: آخرین-آمار-مربوط-به-شیوع-کرونا-در-چین-و
۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲
آخرین آمار مربوط به شیوع کرونا در چین و کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از خبرگزاری آناتولی،کمیسیون ملی بهداشت چین با انتشار بیانیه‌ای از ثبت 3 مورد جدید ابتلا به کووید-19 طی شبانه‌روز گذشته در این کشور خبر داد و اعلام کرد که یکی از این موارد در پکن مشاهده شده و دو مورد دیگر نیز از سفر به خارج از کشور بازگشته‌اند.

براساس این بیانیه، مجموع بیماران کرونایی در چین به 83 هزار 545 نفر رسید. همچنین در این بازه زمانی هیچ مورد جدید مرگ ناشی از کووید-19 در این کشور ثبت نشده است.

تاکنون 4634 نفر در چین بر اثر ویروس کرونا جان باخته و 78 هزار و 509 تن دیگر نیز پس از ابتلا به این بیماری بهدبود یافته‌اند.

خبرگزاری «یونهاپ» در گزارشی به نقل از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری کره جنوبی اعلام کرد که طی یک روز گذشته در این کشور 63 مورد جدید آلوده به کرونا شناسایی شده است.

بر اساس این گزارش، 27 نفر از این موارد جدید هنگام سفر به خارج از کشور و 36 تن دیگر نیز در مناطق مختلف کره جنوبی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

از سوی دیگر، در کره جنوبی طی 24 ساعت گذشته تنها یک بیمار به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. تاکنون 283 تن در این کشور بر اثر ویروس کرونا فوت کرده و 13 هزار و 30 نفر دیگر نیز به این ویروس آلوده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha