کد خبر: آتش-سوزی-در-بازار-تهران-حادثه-مصدوم-ندا
۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱
آتش سوزی در بازار تهران/ حادثه مصدوم نداشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،  جلال ملکی در خصوص حادثه آتش سوزی روز جمعه در بازار تهران توضیحاتی داد و گفت: ساعت ۱۲:۴۳ ظهر جمعه یک مورد آتش سوزی در بازار تهران بخش بازار حضرتی خیابان موسوی سرای عبدالوهاب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد. بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی در لحظات اولیه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ایستگاه شماره ۱۰۷ نزدیک به محل بود، در فاصله کمتر از یک دقیقه آتش نشانان در محل حاضر شدند و مشاهده کردند در یک محوطه بارانداز هزار متری که چندین انبار در کنار هم بودند و ساختمان‌های قدیمی بودند، یکی از آنها به وسعت ۲۵۰ متر با سقف شیروانی که داخل آن بیشتر لوازم اسباب بازی کودکان و لوازم جشن و شادی بود، آتش گرفت. آتش به بخش‌های دیگری سرایت کرده بود. سقف شیروانی نیز در اثر این آتش سوزی شعله ور شده بودند و دود زیادی متصاعد می‌شد به گونه‌ای که از نقاط دیگر شهر نیز قابل رؤیت بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و بخشی از سقف‌ها را شکافتند تا آتش را تحت کنترل درآورند. در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده و نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند. همچنین هیچ مورد تلفات و مصدومیت نیز در این حادثه وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha