کد خبر: آب-فاضلاب-وارد-خانه‌های-مردم-شده-است
۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
آب فاضلاب وارد خانه‌های مردم شده است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ حجت‌الاسلام محمد صدارت از جهادگران کشور که هم‌اکنون در استان خوزستان مشغول خدمت‌رسانی است در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" گفت: ما هم‌اکنون در بندر امام خمینی(ره) و یکی از بخش‌های شهرستان ماهشهر هستیم. این بخش به دلیل بارندگی‌های اخیر و نبود شبکه فاضلاب، دچار آبگرفتگی شدید شده و آب به داخل منازل مردم رفته است. البته الان آب فروکش کرده اما آثار آن در منازل مردم باقی مانده است.

وی افزود: نیمی از شهر بندر امام، سکونتگاه‌هایی هستند که در زمان جنگ برای جنگ‌زدگان ساخته شده‌اند. از این‌رو الان چند هزار خانه درگیر آبگرفتگی هستند. البته آب هم نیست فاضلاب است. یعنی وقتی وارد خانه می‌شوید بوی بد استشمام می‌شود، از زمین آب بالا می‌آید و سقف خانه‌ها هم چکه می‌کند.

این جهادگر درخصوص اقدامات مسئولین برای رفع این مشکلات گفت: فعلا کارهایی انجام شده اما بیشتر حالت درمان موقت است. این بخش ۹۰ هزار جمعیت دارد اما چون تبدیل به شهرستان نشده مسئولین توجهی به آن نمی‌کنند. شبکه فاضلاب برای آن تعبیه نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام صدارت یادآور شد: در حال حاضر گروه‌های مردمی و جهادی، سپاه، بسیج و... در این بخش مستقر و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند. با توجه به آلودگی آب، آب‌معدنی، پتو، غذا، موکت و... بین آنها توزیع می کنند.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha