کد خبر: آب-شهر-و-روستاهای-سیل-زده-هرسین-سالم-و-ب
۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، "علیرضا کاکاوند" با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان هرسین و آبگرفتگی و سیلاب در روستاهای کهریز، چقاسعید و داودی علیا، گفت: پرسنل آبفا استان کرمانشاه بلافاصله نسبت به قطع آب لوله کشی و توزیع آب بسته بندی بین اهالی روستاها اقدام نمودند و قائم مقام مدیرعامل و کارشناسان واحد کنترل کیفی آزمایشگاه آب و فاضلاب استان نیز به روستاهای مذکور اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت سلامت آب شرب و انجام آزمایشات لازم و اطمینان از سلامت آب، نسبت به وصل مجدد آب این روستاها اقدام شد.

وی یادآورشد: با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از آب شرب روستا نیز نمونه برداری انجام شد و نتیجه آزمایشات کدورت سنجی و کلر سنجی هم در حد مطلوب و استاندارد می باشد.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با تأکید بر تضمین سلامت آب هرسین و روستاهای سیل زده تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان هرسین وضعیت عادی است و هیچگونه مشکلی به لحاظ آب شرب وجود ندارد.

 گفتنی است درپی بارش شدید باران، شهر هرسین و چند روستای اطراف شهر، گرفتار سیلاب و روان‌آب شد، جریان سیل در این شهر در حالی اتفاق افتاد که طول مدت بارش باران تنها 20 دقیقه گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha