کد خبر: کشف-73-کیلو-حشیش-از-یک-سوداگر-مرگ
۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت : در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد با مراجعه به استان های جنوبی کشور مقادیر زیادی انواع موادمخدر تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به شهر تهران منتقل کند که بررسی موضوع در اختیار تيمي از ماموران پایگاه نهم پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ تصریح کرد: با تایید صحت خبر و شناسایی محورهای عبوری متهم، به دست آمد که وی با استفاده از محور مواصلاتی جنوب تهران قصد ورود به شهر تهران دارد که تیمی از ماموران پایگاه نهم با هماهنگی های قضائی به این محور اعزام و پس از مدتی مراقبت های ویژه در نهایت خودرو وی را در جاده "حسن آباد" شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات موفق خودرو متهم را متوقف کردند، ابراز داشت: در بازرسي از داخل خودرو 73 کیلو حشيش،340 گرم هروئين، یک کيلو و 560 گرم شيشه و 2قبضه سلاح گرم کشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگيري به مقر پليس منتقل و پس از انجام تحقيقات و باز جويي هاي تکميلي برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha